Ati dori sa va impartasiti cunostintele de decorare in timp ce obtineti mai multi clienti? Cu acest ghid vei afla resursele, instrumentele, sfaturile si tehnicile de care ai nevoie pentru a avea un blog de decoratiuni interioare care sa atraga noi clienti carora le poti oferi serviciile.
Un blog de decorare va va permite sa va faceti publicitate serviciilor de decoratiuni interioare si design dincolo de ceea ce va imaginati, deoarece puteti intra in legatura cu clienti si companii de oriunde in lume. De asemenea, blogging-ul este distractiv, creativ si te va inspira sa cresti si sa inveti, te asigur! De fapt, in cazul meu particular, totul a inceput cu intentia de a-mi impartasi cunostintele si proiectele, care astazi primesc mii de vizite.
Dar pentru a ajunge aici exista o serie de puncte cheie care trebuie luate in considerare: cunostinte tehnice de baza si o buna strategie de continut . Daca iti promovezi si blogul printr-o agentie de marketing digital, vei obtine o mai mare difuzie pentru a-ti putea promova continutul, intrucat inceputurile nu sunt de obicei usoare si te poti descuraja neobtinerea rezultatelor dorite intr-un timp scurt.
De fapt, angajarea unei agentii de publicitate Google pentru a gestiona campaniile de publicitate ale blogului dvs. va va ajuta sa evitati pierderea de bani cu reclame ineficiente sau reclame care nu ajung la publicul tinta. Mai multe detalii la acest link: https://fluier.ro .
De ce un blog de decorare?
Obiectivul principal al blogului este de a atrage atentia clientilor actuali si de a provoca interes fata de potentialii clienti . Articolele postate va vor ajuta si va vor inspira cititorii, in timp ce va vor construi incredere, demonstrandu-va cunostintele de decorare interioara.
In plus, iti vei putea face publicitate serviciilor intr-un mod natural si non-intruziv. Cititorii vor fi cei care vor veni la tine, de obicei dupa ce au efectuat o cautare pe un subiect de care sunt interesati.
Pe scurt, va ajuta la stabilirea si consolidarea relatiilor de afinitate si empatie cu cititorii dvs., in asa fel incat sa fie generat interes pentru informatiile valoroase pe care le furnizati.
Cele mai citite articole
Cum sa creezi un blog de decoratiuni
Pentru a crea un blog profesional de decorare interioara veti avea nevoie de urmatoarele:
- – Nume de domeniu usor de scris si retinut. Evitati utilizarea punctelor si a cratimelor, precum si a numelor excesiv de lungi.
- – Gazduire web cu un furnizor de servicii de gazduire. Recomandarea mea este sa angajezi o companie care sa-ti ofere suport si diferite planuri de gazduire pentru a-l putea alege pe cel care se potriveste cel mai bine nevoilor tale. De exemplu, un plan de baza va fi suficient pentru inceput, dar poate fi necesar sa va extindeti daca blogul dvs. devine un succes.
- – Instalati un sistem de management al continutului (CMS) pentru bloguri. WordPress este cel mai utilizat CMS din lume, deoarece permite o multitudine de optiuni de configurare si personalizare.
Pe de alta parte, trebuie sa aveti niste cunostinte de baza pentru a sti cum sa incepeti sa va publicati propriul continut. Pentru aceasta, exista multe cursuri si formare online gratuite pentru lucratori si independenti, care va vor ajuta sa faceti primii pasi.
Cum sa-ti faci blogul un succes
Decorarea casei a devenit una dintre cele mai populare teme astazi. Din acelasi motiv, este si o materie in care vei gasi multa concurenta. Prin urmare, pentru ca continutul tau sa iasa in evidenta fata de restul, exista o serie de factori cheie care trebuie luati in considerare:
- – Scrieti despre stiluri si tendinte decorative, oferind informatii valoroase pentru a va ghida cititorii.
- – Includeti fotografii si resurse video care servesc drept inspiratie. Decorul este 100% vizual, nu-l uita!
- – Subiecte legate de intrebari frecvente. Care sunt cele mai recurente indoieli ale clientilor tai? Ce cautari despre decoratiuni sunt cele mai populare pe Google?
- – Empatizati cu cititorii dvs. Raspundeti la comentarii, cereti-le parerea si scrieti despre subiectele pe care le sugereaza.
- – Scrie regulat. Un blog este un angajament fata de publicul tau si, desi necesita mult efort, trebuie sa fii constant si sa pastrezi un calendar de publicare.
De la cititori la clienti
Pentru a va transforma cititorii in clienti, trebuie sa va evidentiati propunerea de valoare sau motivele pentru care ar trebui sa va angajeze serviciile de decoratiuni interioare. Unele dintre ele pot fi:
- – Furnizati un obiectiv realist si avertizati asupra potentialelor probleme inainte de inceperea oricarei lucrari sau achizitii. Aratati ca angajarea serviciilor dvs. poate economisi timp si bani, precum si poate evita greselile.
- – Arata solutii inovatoare sau pe care nu le-ai luat in considerare pentru a-ti imbunatati casa. Un profesionist in design ca tine poate gandi creativ la obiectivele unui spatiu si poate veni cu o multitudine de idei.
- – Simplificati foarte mult procesul de cautare a materialelor si a finisajelor, aratand ce este mai bun dintre cele mai bune, in loc de un catalog extins care satureaza mai mult clientii dvs.
- – Subliniati ca recomandarile dvs. se bazeaza pe experienta dvs., deoarece de obicei aveti acces la produse exclusive sau altele pe care le-ati folosit inainte si despre care stiti ca functioneaza bine.
Pe scurt, sper ca acest ghid despre cum sa creezi un blog de decoratiuni interioare ti-a fost de folos si te incurajeaza sa-l creezi pe al tau. Nu uitati ca puteti gasi multe alte ghiduri despre bricolaj si decorare la Bricoydeco.com. Va multumim pentru comentariu si distribuire!